Inici Actualitat El “Poema de Nadal” de Sagarra omplirà de versos i música el...

El “Poema de Nadal” de Sagarra omplirà de versos i música el nucli antic de Taradell

0

La nit de la vigília de Nadal diversos racons del voltant del Campanar acolliran la lectura del ‘Poema de Nadal’ de Josep Maria de Sagarra, un clàssic de la literatura catalana.

L’acte tindrà lloc el proper dimecres 24 de desembre, a partir de les 10 de la nit, en un escenari emblemàtic: els carrers i places que envolten el Campanar de l’església.

La recitació anirà a càrrec de Tint Taradell Teatre, amb les veus de Carme Farré, Maria Carme Sañé, David Sala i Miquel Vilardell, que posaran cos i ànima als versos de Sagarra. El recorregut poètic passarà per punts clau com la Plaça de la Rectoria, el Carrer de l’Església, el Passatge de la Sagrera i el Carrer del Campanar.

L’acte no serà només una lectura, sinó que comptarà amb acompanyament musical, una combinació pensada per crear una atmosfera especial i envoltar els assistents de l’esperit nadalenc. L’activitat és gratuïta i oberta a tothom.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí