Inici Actualitat Taradell llança un col·leccionable de fotografies antigues del municipi i la seva...

Taradell llança un col·leccionable de fotografies antigues del municipi i la seva vida social

0

Amb el nom de ‘L’Abans: Recull gràfic de Taradell (1885-1979)’, aquest divendres neix un recull col·leccionable de fotografies antigues de Taradell i la seva vida social. L’Ajuntament de Taradell, la Biblioteca Antoni Pladevall i Font i l’Arxiu Fotogràfic de Taradell col·laboren amb l’editorial Efadós en un llibre que recull fotografies representatives del municipi entre els anys 1885 i 1979.

En total reunirà 824 pàgines en format DinA4 amb unes 1.000 fotografies, restaurades digitalment i impreses en color sèpia. La peculiaritat de la publicació és que segueix la periodicitat d’un col·leccionable i cada setmana es podran adquirir fascicles de fotografies. La publicació reunirà fotografies que fan referència a tradicions i festes, paisatges, monuments, vida social i laboral o costums. La redacció dels textos ha anat càrrec de Míriam Martínez, Pep Bosch, Eva Leucó i Laia Miralpeix i ha estat prologat per Antoni Pladevall i Arumí.

Com es pot adquirir?

Aquest divendres es lliurarà el primer fascicle totalment gratuït, que comptarà amb la presentació, les cobertes, guardes i les sobrecobertes. A partir de llavors cada setmana es podrà comprar un fascicles col·leccionable nou a un preu de 3,10 euros. En total, fins a completar el volum hi haurà 50 fascicles, a banda del primer de presentació.

Els fascicles es poden adquirir als següents establiments: Llibreria l’Estudi i el Quiosc, i molt possiblement a la Llibreria El Guixarot, potser a l’estanc i a la Gasolinera de Taradell.

En cas de voler adquirir fascicles endarrerits, es podrà fer a cada establiment. També s’ofereix la subscripció per a no residents al poble, que podeu rebre el col·leccionable per correu postal (s’han de subscriure al telèfon 93 673 12 12).

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí