Inici Actualitat El Carnavall d’estiu porta l’animació pels carrers de Taradell

El Carnavall d’estiu porta l’animació pels carrers de Taradell

4

La segona edició del Carnaval d’estiu de Taradell ha tingut un major poder de convocatòria. Un centenar de joves han animat els carrers del municipi durant el dimecres a la nit a ritme de batukada. L’acte ha tingut, fins i tot, un pregó de Carnaval que ha estimulat els participants a beure i passar-s’ho bé, però també a fer-ho amb civisme i respecte.

A continuació podeu veure una galeria de fotografies dels participants en el Carnaval.

4 COMENTARIS

  1. súper-guay la batukada, sobretot pels que volíem dormir i matinar avui ! es podrien generar millors idees. I avui trabucs i demà birra-crucis. Un poble de soroll !

  2. ja hi som! havia de sortir el ranci de turno…sense tu la festa major no seria el mateix! gràcies x ser-hi! jijiji!(a la farmàcia venen uns taps "estupendus") Bona Festa Major!

  3. A mi, el birracrucis m'hi sobra. La resta em sembla bé, i també m'ha molestat, però m'aguanto (sóc una persona amb sort, que matina i dels que encara aguanta una mica el país).
    El que em molesta, i MOLT!, és la brutícia que deixen darrere seu cada nit de les anomenades "carpes", alternatives, o a saber què més. I el pitjor de tot és que d'aquí uns dies encara n'hi haurà de merda al voltant del Pujoló -com l'any passat!-.
    De totes maneres, bona Festa Major, visca en Tocasons! i Visca Taradell!

  4. Avui ha acabat la festa major i ja esta tot net i pulit!! El soroll es inabitable… estem a la festa major, pero no crec que sigui tant greu fer soroll a les 11 de la nit.

    Espero que ageu passat una gran festa major!

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí