Inici Actualitat 54è Homenatge a la Vellesa

54è Homenatge a la Vellesa

0


Diumenge es celebra el 54è Homenatge a la Vellesa de Taradell. Els actes començaran a les 11 del mati al davant de l’església, amb la rebuda i concentració dels avis homenatjats que aniran acompanyats dels seus padrins, del consistori municipal, de la Pubilla, de l’Hereu i de la cobla Genisenca.

A 2/4 de 12 del mati començarà la missa pels homenatjats i al final de la missa hi haurà actuacions del cor parroquial, de la Cobla Genisenca i dels alumnes del Col•legi El Gurri.

A la 1 del migdia, després de la missa, al pati de la rectoria hi hauran sardanes amb la cobla Genisenca i vermut popular.

Seguidament la festa es desplaçarà a Can Costa i Font on a les 2 del migdia començarà el dinar i s’imposaran les insígnies del Patronat a tots els homenatjats que assisteixin a la festa per primera vegada. Al final del dinar hi haurà el parlament de l’alcalde i la representació del sainet “La Minyona venjativa” a càrrec de Gottic Teatre.

Us deixem amb la salutació del Mn. Josep Alarò, rector de Taradell. Feu doble click damunt la imatge per veure-la millor.

«Ni tan joves, ni tan grans»

Avui a Can Costa hi ha dues presentacions de llibres. La primera serà a la Biblioteca a 2/4 de 9 del vespre i es tracta del llibre «Ni tan joves ni tan grans» de Jordi Bertran, actual tècnic de joventut de la Mancomunitat La Plana. Seguidament a les 21:30 i com ja us hem informat, es presentarà el llibre «Catalunya a Judici» de Francesc Homs.

A les 5 de la tarda a Can Costa hi ha el teatre de final de curs de la Festa de la Primavera del CEIP Les Pinediques.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí