El pilot taradellenc Aleix Costa va aconseguir aquest cap de setmana una destacada tercera posició en la tercera prova del Campionat d’Espanya d’Autocròs, concretament en la categoria reina de la competició de Car Cross. La prova es va disputar al municipi gallec de Carballo.

Costa va signar una gran actuació en una cita que va reunir un total de 50 participants. Després de superar les diferents mànegues classificatòries, el pilot de Taradell va accedir a la final sortint des de la vuitena posició de la graella. Malgrat la dificultat de la prova i l’alt nivell dels participants, Aleix Costa va protagonitzar una excel·lent remuntada que li va permetre acabar en tercera posició i pujar al podi, en una prova que va guanyar Quim González.
Aquest resultat suposa un important impuls per al pilot taradellenc en una temporada on va ser vuitè a la primera prova i desqualificat en la segona prova. La quarta prova del campionat es disputarà a Arteixo el cap de setmana del 8 i 9 d’agost.




