Inici Actualitat El taradellenc Roger Galisteo presenta el llibre «Entre Castilla y Catalunya»

El taradellenc Roger Galisteo presenta el llibre «Entre Castilla y Catalunya»

1

La Biblioteca Antoni Pladevall i Font va acollir aquest dijous al vespre la presentació de l’últim llibre del taradellenc Roger Galisteo. L’acte va anar a càrrec de l’historiador Antoni Pladevall i Font que va introduir el llibre «Entre Castilla y Catalunya».

Es tracta d’una publicació que en més de 600 pàgines analitza Castella des de la diversitat dels regnes que la integren i la seva incapacitat per respectar costums, llengua, cultura i insitucions de les altres nacions que va conquerir. I ho fa analitzant històricament la nació de Castella i la de Catalunya i aportant moltes imatges, documents, escuts i il·lustracions.

Aquest dissabte el llibre es presenta a Còrdova, d’on és originari l’autor, tot i que va arribar a Catalunya als sis anys. Roger Galisteo des de fa molts anys viu a Taradell i el 2008 ja va publicar el llibre «Històries i llegendes de la mar catalana». Una selecció de 30 llegendes sobre els racions de la costa catalana. Aquí podeu recuperar la notícia que vam publicar.

 

1 COMENTARI

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí