Inici Actualitat Aquesta nit han entrat a robar a l’esglèsia

Aquesta nit han entrat a robar a l’esglèsia

1

Aquesta nit algù ha forçat la porta de l’esglèsia de Sant Genís de Taradell i tot seguit han esbotzat les caixes dels donatius per emportar-se tots els diners que hi havia.

Segons fonts consultades els lladres s’haurien emportat entre 30 i 40 euros ja que la recaptació gran es fa durant el cap de setmana.

1 COMENTARI

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí